OFTE STILLEDE SPØRGSMÅL

GENERELLE SPØRGSMÅL

HVOR TIT SKAL JEG SKIFTE BØRSTEHOVED

Hos Scandicsmile anbefaler vi at du skifter dit børstehoved ud med et nyt, hver 2-3 måned alt afhængigt at slidtage på børsten.

ER ELEKTRISK TANDBØRSTE BEDRE END EN ALMINDELIG

En elektrisk tandbørste er mere effektiv end en almindelig tandbørste, da dens hurtige og præcise bevægelser fjerner plak og madrester mere grundigt. Den sikrer en ensartet børstning og bidrager til bedre mundhygiejne sammenlignet med manuel børstning.

ER JERES PRODUKTER CE GODKENDT

JA, Alle vores produkter er CE godkendt og testet for sikker brug.

LEVERING OG RETURNERING

HVORDAN RETUNERE JEG

Hvis du har brug for at returnere en eller flere af vores produkter, bedes du kontakte vores kunde service. Herefter vil vi hjælpe dig med at returnere din ordre. (Bemærk at der bliver fratrukket en del af din refundering til fragt tilbage til vores lager)

HVAD SENDER I MED

Vi bruger DAO til levering af alle ordre. Du kan forvente 1-3 dages levering oftes. Levering af køb på over 599 er gratis. Køb under 599 koster 39kr i fragt til pakkeshop. Hjemmelevering koster 49kr under køb på 599

KAN JEG FØLGE MIN PAKKE

JA, når vi har gennemført og pakket ordren til afsendelse, vil du modtage et tracking nummer, hvorpå du kan følge din pakke helt til døren. (Bemærk at der oftes kan gå op til 24 timer, inden tracking nummeret er live og kan spores)

GARANTI

ER DER VIRKELIG 30 DAGES TILFREDSHEDSGRANTI

JA, den er god nok. Vi tilbyder 30 dages tilfredshedsgaranti på vores produkter, så du i ro og mag kan teste produktet derhjemme i dine daglige rutiner. Og hvis du mod alle vores forventninger ikke oplever det lever op til dine forventninger, sender du det blot retur til os og vi refundere beløbet tilbage

HVAD HVIS TANDBØRSTEN GÅR I STYKKER

Vi tilbyder 2 års produktgaranti, når du køber produkter fra os. Så hvis dit produkt går i stykker indenfor 2 år, har du fuld reklamationsret.